Despre produse
Cum verific daca un produs este disponibil?
In cazul in care marimea sau varianta de produs dorita este afisata pe site-ul nostru atunci produsul este disponibil la noi in stoc si poate fi comandat. In eventualitatea in care un produs nu este disponibil in stocul nostru, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica disponibilitatea din stocul extern si termenul aproximativ de livrare. Posibil ca produsul tau dorit sa se afle deja in lista de completare a stocului. Avem posibilitatea de a aduce produsul dorit din stocul extern, cu livrare rapida in 24-48h.
Cat de des actualizati stocurile?
In sezonul competitional actualizam stocul din magazin aproape saptamanal, iar disponibilitatea produselor in magazin este actualizata mereu. Atunci cand stocurile la anumite produse sunt epuizate, comandam noi articole ale aceluiasi model, in cazul in care acest lucru este posibil. Atunci cand ai nelamuriri sau intrebari referitoare la anumite produse, nu ezita sa ne contactezi.
Obiectul garantiei
Produsele de motorsport nu beneficiaza de garantie ca orice alt produs. Un produs ce face parte dintr-o asemenea categorie, este expus si utilizat diferit de un produs ce poate avea o uzura normala.
Daca totusi ai intampinat o problema la unul dintre produsele comandate, contacteaza-ne, explica-ne care este problema si sa incercam sa rezolvam situatia in cel mai scurt timp, daca este posibil.
Despre Comenzi
Cum pot sa plasez o comanda?
Dupa ce vizitezi pagina unui produs, vei putea sa il adaugi in cosul tau. Dupa ce ai ales produsele pe care doresti sa le comanzi, poti vizita cosul tau, iar apoi poti merge catre pagina de Checkout pentru a finaliza comanda ta. Daca intampini dificultati, nu ezita sa ne contactezi telefonic iar noi te vom asista si vom plasa comanda pentru tine.
Pot comanda produsele in afara stocului?
Daca produsele exista in magazin, ele pot fi comandate fara exceptie. In cazul in care un produs nu exista momentan in stoc, perioada de livrare poate dura in functie de disponibilitatea sa in stocul partenerului extern. In orice caz, pentru cazuri exceptionale de termen de livrare, noi te vom contacta dupa plasarea comenzi pentru a-ti transmite termenul de livrare.
Cum pot sa platesc pentru o comanda?
Poti alege intre mai multe metode de plata, precum plata ramburs la livrarea comenzii, transfer bancar sau plata securizata online cu cardul tau. Urmeaza pasii din Checkout si iti va fi foarte usor sa alegi metoda preferata de plata.
Sunt datele mele vandute mai departe unor terti?
La noi pe site, toate datele clientilor sunt tratate stric confidential si nu sunt transmise unor terti.
Cum pot modifica sau anula o comanda activa?
Poti modifica sau anula o comanda plasata trimitand un e-mail pe adresa office@bucur-tuning.ro sau telefonic la unul dintre numerele afisate la datele de contact.
Despre Livrare
In cat timp puteti livra o comanda?
Pentru produsele ce se afla la noi in stoc, toate comenzile primite pana la orele 14:00 sunt pregatite si predate curierului in aceeasi zi. Timpul de livrare al curierului depinde de adresa destinatiei si poate varia intre 24 si 72 de ore. 90% dintre comenzi ajung la adresa din comanda a doua zi.
Cum pot returna produsele comandate?
Daca dupa livrare realizezi ca produsul prezinta deteriorari sau defectiuni tehnice, sau marimea nu corespunde, ne poti contacta telefonic sau prin e-mail pentru a solicita returul catre noi. Sau, daca pur si simplu te-ai razgandit, nu uita ca ai dreptul legal de a returna produsul catre noi timp de 14 zile, desi suntem convinsi ca nu va fi cazul. Ne poti contacta telefonic in timpul orelor de munca daca doresti mai multe detalii.
Cine plateste pentru retur?
Costurile de transport pentru returnarea produselor, sunt suportate de catre client.